HTML

nabravo

Tanulságos, jópofa esetek, sztorik. Veled történt, vagy csak hallottad mástól? Lényeg hogy másnak is hasznos legyen.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

sirám

 

Egyre csavargatom,

búsan csavargatom

két lapátfülemet,

s mégsincs foganatja.

 

egyszer találgattam


Egyszer találgattam,

milyen is a lábam.

Utána megnéztem

- majdnem eltaláltam.

 

 

kapunkon a veréb


Kapunkon a veréb ürítette belét.

S most fertelmes gömblyei zsírzanak szerteszét.

Lábam tortájával zsírosakat lépve,

Jelzem mindenfelé, most én mentem lépre.

 

 

cigaretta-lógat

 

Cigaretta-lógat virul a képemen,

Tömpe nagy faromat ingatom kényessen.

Virsli tíz ujjammal, virsli tíz ujjammal,

Ingem bő lombjait begyűröm serényen.

 

Orrom nokedlije arcom közepében,

Fülem két tésztája meg a két szélében.

Kolbászos köldököm, kolbászos köldökköm,

Keresd meg, ha tudod ingem erdejében.

 

Címkék: laár andrás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nabravo.blog.hu/api/trackback/id/tr851983630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása